30 december 2006

Sena nätter.

Hela veckan.. bara massa senar nätter. Igår, eller rättare sagt natten till fredag, så låg jag i sängen och pillade med datorn till 3.. det kännes helt naturligt att vara vaken så sent men på morgonen när Hampus väckte mig vid 8 var det inte lika roligt längre..

Nu ligger jag här i soffan men ett tangentbort i knät och tittar på tv.. känns allmänt som att jag inte har något liv.. Men filmen är ganska bra.. ingen reklam sen på natten.. det är bra.. (bara för att jag skrev det så blev det reklampaus för första gången på 50 min..

Har åkt skridskor två dagar i rad.. det känns i fötterna..Hampus är duktig. Livrädd först och sen vill han inte gå hem.. han är rolig han. stapplar omkring på isen som bambi ena sekunden och i nästa springer han över isen som en hockeyspelare.. Man blir faan stolt(som tuppen som en film säger :P det är dock inte den jag ser... )

Har en doft i näsan som vägrar försvinna. Jag känner den överallt.. sjukt.. varför egentligen? Jag borde inte känna den nu.. inte ens i närheten...

Ska se klart filmen och sen sova och försöka göra något vättigt i morgon/idag.. systemet måste jag gå till bolaget i alla fall..





Att du ens frågar mig om det.. jag förstår dig inte alls.. och sen vill du att jag ska tycka synd om dig... idiot!

2 kommentarer:

curry sa...

något vättigt?
hur gör man då, springer omkring i grå toppluva och försöker se liten och ettrig ut? eller menar du något vettigt?

hej jag heter carro och jag är dryg.

Chrissi sa...

Bara för jag är trött och inte orkar stava på nätterna!

Hej jag heter Christine och jag har en dryg syster.