09 januari 2010

2009 etc.

"Du skriver ju aldrig i din blogg"

Nej jag gör väl inte det. Jag har saker att skriva men jag har aldrig ork att sätta mig och skriva ner texten.


2009 var ett år med mycket jobb och lite fritid. Jag vill inte räkna efter hur mycket tid jag satt på jobbet förra året. Det blev för mycket ett tag och jag fick åka till sjukhuset för att må bättre. Men efter det så släppte det och jag kände inte en klump i magen varje dag.

Som vanligt var det mycket bråk förra året även om jag gjorde mitt bästa för att inte bråka. Jag förstår inte hur puckad man kan vara. Det är som att han inte vill att det ska bli bra någongång. Men det är väl bara att kämpa på. Snart är han stor nog att ta egna beslut och då får vi mindre att bråka om.

2010 ska bli ett bra år. Det kommer fortfarande vara mycket jobb och säkert en del bråk också men jag ska försöka göra det till något bra. Hampus ska får mer tid med mig och Adrian också hoppas jag :)

Jag kanske ska försöka blogga lite oftare också.....

Inga kommentarer: